Eliminacijom vremena provedenog u neposrednom kontaktu licem u lice, razdoblje lockdowna prisililo je tvrtke da testiraju nove načine suradnje. Taj će prekid vjerojatno dugoročno utjecati na radni prostor, jer će osoblje, koje se odnedavno naviknulo na rad na daljinu, željeti redovito raditi od kuće ili u manjim satelitskim uredima. Budući da se veći dio suradnje odvija virtualno, organizacije bi trebale razmotriti kako mogu održavati i promovirati timski rad, a da se pritom ne mora boraviti u ista četiri zida.

Canonovo rješenje Workspace Collaboration omogućuje osoblju pristup datotekama, upravljanje dokumentima i suradnju na njima s kolegama u stvarnom vremenu, ma gdje se oni nalazili.

Kao dio ove ponude, naše rješenje Workspace Collaboration omogućuje kupcima da nastave svoje uobičajeno poslovanje s bilo kojeg mjesta. Dostupno lokalno, putem oblaka i u hibridnim okruženjima, rješenje omogućuje osoblju pristup datotekama, upravljanje dokumentima i suradnju na njima s kolegama u stvarnom vremenu, ma gdje se oni nalazili. Naš je hardver također dizajniran za uporabu u razno organiziranim radnim prostorima. Kompaktni pisači poput serije i-SENSYS dizajnirani su za potporu manjim radnim skupinama i lokacijama na troškovno učinkovit način, tako da zaposlenici u satelitskim uredima, zajedničkim radnim prostorima ili drugim udaljenim lokacijama mogu raditi zajedno bez dovođenja produktivnosti uređaja u pitanje. Canonovi uređaji svih veličina lako se integriraju s platformama za suradnju i pohranu u oblaku, uključujući Box, DropBox, Evernote i OneDrive, savršeno se uklapajući u tijekove poslovnih procesa suradnje vašeg osoblja na daljinu.

Saznaj više na sljedećem linku https://www.canon.hr/business/campaigns/canonfutureworkspace/