All inclusive najam printera

Iskoristite brojne prednosti najma printera kako bi snizili troškove, ušparali vrijeme i pojednostavili svoje poslovanje. 

Zašto kupiti višenamjenski printer?

Najveća prednost kupovine je samo vlasništvo uređaja - mogućnost prilagodbe, promjene i prodaje uređaja je velika prednost kod vlasništva.

Trošak vlasništva uređaja možemo vrlo jednostavno prezentirati kroz graf - pri kupnji kupci najčešće ne razmišljaju o dodatnim troškovima koji nastaju kroz životni uvijek printera i koje je potrebno osigurati kako bi printer uspješno radio i održavao visoku kvalitetu ispisa.

Prikaz troškova A4 uredskog višenamjenskog printera pri potrošnji od 5.000 ispisa mjesečno kroz period od 36 mjeseci

Zašto unajmiti višenamjenski printer?

Sve popularniji je model najma višenamjenskih printera, a potreba za najmom proizlazi iz najveće prednosti najma - nabava uređaja bez visoke inicijalne investicije. Umjesto plaćanja velike sume novaca za printer, kupac može otplaćivati printer kroz niske mjesečne rate.

 Jedan od benefita najma je učinkovito upravljanje troškovima zato što poduzeće ima transparentan mjesečni i godišnji pregled troškova, zbog toga je jednostavnije planiranje sredstva za druge projekte!

Prikaz troškova najma A4 uredskog višenamjenskog printera pri potrošnji od 5.000 ispisa mjesečno kroz period od 36 mjeseci

 

kako najam uređaja može pomoći vašem poslovanju?

  • transparentan mjesečni i godišnji pregled troškova
  • najam je knjigovodstveno 100% priznati trošak
  • nema početnog ulaganja u skupu opremu
  • briga o funkcionalnosti uređaja, opskrbi tonerom i kontinutetu u radu prepuštena je najmodavcu
  • zaobiđite visoke troškove nabave novih uređaja zbog male količine mjesečnog ispisa
  • ne brinite o tonerima i rezervnim dijelovima – dostavljamo ih na Vašu adresi i prije nego što se isprazne
  • kontinuirana podrška – Naši iskusni tehničari stoje Vam na raspolaganju u slučaju bilo kakvih poteškoća

Što uključuje all inclusive najam printera?

Naš model najma uređaja je koncipiran na all inclusive metodi što podrazumijeva:

  • redovni i izvanredni servisi
  • dostave i instalacije uređaja
  • telefonska tehnička podrška
  • integracija uređaja u IT sustav
  • periodički preventivni pregled i čišćenje uređaja
  • dostavu i ugradnju tonera te posuda otpadnog tonera
  • odaziv na zastoj ili kvar u ugovorenom roku (od 4 sata na više)
  • zamjenski uređaj ukoliko kvar nije moguće otkloniti na licu mjesta
  • aktivni nadzor statusa uređaja i grešaka preko integriranog sustava
  • naknadne instalacije i podešavanja skeniranja i ispisa prema željama korisnika
Najam printera je odlična stvar, slažeš se?

Kontaktirajte naš tim za ponudu