Ispisujte s bilo kojeg mjesta, na bilo koji uređaj

Oslobodite poslovanje ograničenog ispisivanja i skeniranja uz uniFLOW
– intuitivnu platformu koja raste s vama. 

Preuzmite kontrolu nad svim troškovima povezanima s ispisom i skeniranjem pomoću jedne aplikacije

1-3 % godišnjeg prihoda tvrtki troši se na ispis.

  • Je li sve što korisnici svakodnevno ispisuju doista potrebno?
  • Ulažete li znatna sredstva u namjenske ispisne poslužitelje na udaljenim lokacijama?
  • Gubite li kontrolu nad troškovima ispisa?

Uz Uniflow može preuzeti kontrolu nad svim troškovima ispisa, kopiranja i skeniranja, neovisno o tome koristite li samo Canonove pisače ili je riječ o okruženju s pisačima različitih marki te upravljate li njima vi ili mi.

Putem izvješća koja naše rješenje automatski generira i redovito šalje e-poštom na vašu adresu dobit ćete potpuni uvid u to što trošite, tko troši i kako naplatiti troškove kad je to potrebno.

Omogućuju i upravljanje ispisom na više mjesta putem samo jednog poslužitelja te eliminiraju potrebu za održavanjem skupih ispisnih poslužitelja.

Povećajte učinkovitost zaposlenika i optimizirajte obradu dokumenata

  • Mogu li korisnici ispisivati dokumente s mobilnih uređaja kad to žele?
  • Mogu li korisnici jednostavno zabilježiti podatke s papirnatih dokumenata?
  • Je li informatička služba zatrpana pozivima povezanima s ispisom?

Canon vam može pomoći eliminirati probleme s ispisom bez obzira na to kako korisnici žele poslati svoje ispisne zadatke. Korisnici stolnih računala mogu ispisivati dokumente na bilo kojem pisaču u mreži, bez obzira na marku ili model, i to pomoću jednog upravljačkog programa. To mogu i korisnici pametnih uređaja – bez potrebe za instalacijom upravljačkih programa ili mobilnih aplikacija.

Znate li koliko se vremena izgubi u potrazi za informacijama?

 

 

Profesionalci u prosjeku troše oko 50 % svog vremena u potrazi za informacijama i treba im oko 18 minuta da bi pronašli svaki dokument.
izvor: Gartner

 

Zaštitite svoje podatke i intelektualno vlasništvo

  • Ostavljaju li se povjerljivi dokumenti na odlagačima pisača bez nadzora?
  • Mogu li korisnici sigurno ispisivati dokumente s mobilnih uređaja?
  • Jesu li ispis i skeniranje dio strategije za prevenciju gubitka podataka u organizaciji?

Povreda sigurnosti podataka zbog nezaštićenih osjetljivih informacija kao što su ugovori, informacije o plaćama zaposlenika, planovi istraživanja i razvoja i slično, može biti štetna za bilo koju organizaciju: narušava ugled i imidž robne marke, a može dovesti i do teških novčanih sankcija.

Canonov siguran ispis omogućuje vam da sačuvate tajnost svih povjerljivih podataka. Uvođenjem kontrole pristupa na pisaču i primjenom šifriranja na ispisane dokumente pristup mogu ostvariti samo ovlašteni korisnici pomoću PIN-a ili kartice zaposlenika.

Znate li koliko se i koje vrste povreda sigurnosti podataka događaju u organizacijama?

70% organizacija pretrpjelo je najmanje jednu ili više slučajnih povreda sigurnosti podataka zbog nesigurnog ispisa. Izvor: Quocirca

Smanjite utjecaj cjelokupne ispisne infrastrukture na okoliš

  • Koliko se papira u vašoj organizaciji baca zbog nepotrebnog ispisa?
  • Moraju li se dokumenti prema pravilima ispisa ispisivati crno-bijelo i obostrano?
  • Obuhvaća li vaša strategija održivosti konsolidaciju ispisnih poslužitelja?

Canon može pridonijeti smanjenju utjecaja na okoliš i podržati inicijative za održivost ne samo optimizacijom načina ispisa, već i poboljšanjem internih procesa koji se uvelike oslanjaju na papir.

Canonovo rješenje pridonosi sprječavanju nepotrebne potrošnje papira jer korisnicima dopušta da ispisuju samo ono što im je potrebno. Putem detaljnih izvješća dobit ćete potpuni uvid u to tko troši papir i/ili toner, što potiče razvoj radne kulture koja se temelji na geslu „promisli prije ispisa“.

Znate li koliko papira završi kao otpad?

Procjenjuje se da prosječni uredski radnik koristi do 45 listova papira na dan, od čega se više od pola smatra otpadom
Izvor: Waste & Resources Action Programme (www.wrap.org.uk)

Što je uniFLOW?
Jedna platforma za upravljanje uređajima, ispisom i skeniranjem 

Implementacija uniFLOW platforme u vaše procese upravljanja dokumentima će dovesti do stvarnih poboljšanja u kontroli i učinkovitosti vaših višenamjenskih uređaja. Moćan uniFLOW sustav je otvoren, modularan i lagano podesiv, time može biti prilagođen da zadovolji specifične potrebe različitih veličina poduzeća: velike korporacije, mali uredi, obrazovne ustanove, lokalna uprava ili tisak.

uniFLOW je softverska platforma namijenjena vašem ispisivanju, skeniranju i upravljanju uređaja. Dizajnirana je s ciljem da pruža punu vrijednost vaših višenamjenskih pisača, uređaja za skeniranje i pisača velikog formata vašoj organizaciji. Modularna struktura uniFLOW-a i snažna podrška Kopitehne omogućuje vam izgradnju sustava točno prema zahtjevima vaše organizacije. Nadalje, uska integracija s Canon hardware-om omogućuje korisnicima da ispisuju pomoću jednog pokretačkog programa (driver) za cijelu ispisnu flotu i pri tome ispisni zadaci prate korisnika u stvarnom vremenu od uređaja do uređaja bez obzira na marku i model.

 

S perspektive korisnika

  • Ispiši od bilo kuda - Korisnici mogu predati ispisni zadatak s bilo koje lokacije, da li se nalazili unutar ili izvan mreže poduzeća. Zadaci se mogu slati s desktop računala (Windows, Macintosh, Unix / Linux, Google Cloud Print), laptopa, servera (SAP Host Printing), email-ova, mobilnih uređaja (Android, iPhone, Windows Phone) ili tableta gdje su svi dokumenti sigurno pohranjeni u osobnom redu za ispis korisnika.
  • Jedan driver za sve - Korisnici mogu odabrati bilo koji uređaj na mreži kako bi ispisali svoj dokument (bez obzira o modelu ili proizvođaču, uniFLOW univerzalni driver omogućuje ispravni izlaz dokumenta pri svakom ispisu.

Fleksibilna autentifikacija korisnika - Kako bi se spriječilo neovlašteno korištenje vaših uređaja, korisnici se mogu identificirati s na uređaj s raznim metodama poput skeniranja kartice, kombinacije korisničkog imena i lozinke, PIN šifra ili šifra posla. Korisnicima mogu također biti podijeljena prava pristupa na razne funkcije, npr. ovisno o svojoj ulozi u organizaciji.

Siguran red osobnog ispisa - Svi zadaci ispisa su pohranjeni u osobnom sigurnom redu čekanja za ispis korisnika dok se ne puste na višenamjenski pisač po njihovom izboru, to može biti Canon, Konica Minolta, Samsung, OKI ili Xerox uređaj, ili čak Oce Large Format pisač. Na zaslonu višenamjenskog pisača ili na uniFLOW aplikaciji za mobilne uređaje korisnik može odabrati koje ispisne zadatke želi ispisati s liste čekanja. 

 

  • Jednostavno slanje ispisnih zadataka s mobilnog uređaja - Neovisno o lokaciji, korisnici mogu koristiti svoje pametne telefone ili tablete za slanje i puštanje svojih ispisnih zadataka na siguran način. Bez obzira o odabiru metode slanja ispisnog zadatka, on će se pojaviti u osobnom i sigurnom redu čekanja korisnika. 
  • Višestruki identitet - Korisnici imaju mogućnost registracije više email adresa, na taj način mogu predati ispisne zadatke s osobnih adresa ili poslovnih adresa
  • Ispis kao gost - Nepoznati korisnici i gosti također imaju mogućnost ispisivanja pomoću svojih mobilnih uređaja ili tableta. Kada korisnik preda ispisni zadatak, stići će mu email adresa s kodom za autentifikaciju na višenamjenskom pisaču pomoću kojeg može pustiti ispisni zadatak na bilo kojem uređaju.
  • Apple AirPrint - Koristeći Apple AirPrint korisnici mogu predati svoje ispisne zadatke na brz i siguran način putem svojih iPhone / iPad uređaja. Ako je potrebno, korisnici mogu također napraviti završnu obradu izravno na svom uređaju prije nego što predaju posao.
  • Google Cloud Print - Koristeći uniFLOW korisnici mogu pustiti ispise zadatke kroz platformu Google Cloud
  • Sigurno skeniranje i pohranjivanje dokumenata - uniFLOW korisnici mogu skenirati svoje dokumente s Canon iRA uređaja ili Canon ScanFront skenera direktno u izlaze koji im najviše odgovaraju (npr. Email, zajednički SharePoint, Google Drive, Therefore...) Kao i s ispisivanjem, korisnici se moraju identificirati uređaju i pri tome vide samo one ispisne zadatke koji su im relevantni.
  • Obrada informacija - Obradu papirnatih dokumenata vrši moćan mehanizam za skeniranje koji koristi vrlo visoko prezicni OCR kako bi pohranio sve informacije iz dokumenta. Dozvoljava korisniku da automatski popuni indeksirane informacije ili da konvertira dokument u formate kao što je Microsoft Word. Dodaci kao visoka kompresija skeniranih dokumenata ili automatsko prepoznavanje praznih stranica omogućuje vrlo učinkovito upravljanje dokumentima.
  • Distribucija tamo gdje je potrebno - Prethodno skenirani i pohranjeni dokumenti se mogu vrlo jednostavno eksportirati na različite destinacije. Koristeći uniFLOW korisnici imaju mogućnost skenirati dokumente direktno u upravljačke programe kao što su Microsoft SharePoint, Therefore, OneDrive, Google Drive, Evernote, Dropbox i drugi.

 

S perspektive menadžera

  • Grafička izvješća - Odjel financija ima uvid u svu ispisnu potrošnju u organizaciji, također ima uvid u pojedinačnu potrošnju ispisa svakog korisnika, uređaja, grupa ili mjesta troška. Standardni izvještaji prikazuju sve potrebne informacije, kao i koji uređaji su najviše korišteni i koji je najveći potrošač.
  • Ušteda troškova - Pratite i evidentirajte sve troškove, štednje i potencijalne uštede koje su nastale kako bi pomogle vašem financijskom odjelu u prezentaciji povratka ulaganja za određeno razdoblje. Koristeći uniFLOW uštede mogu nastati usmjeravanjem ispisnih zadataka na uređaje koji imaju jeftiniji ispis ili brisanjem zadataka koji nikad nisu bili pušteni.
  • Usmjeravanje ispisnih zadataka - Usmjeravanje poslova na najjeftiniji uređaj može se konfigurirati kako bi se korisnicima omogućio ispis malih poslova na laserske pisače, a uniFLOW automatski preusmjerava velike poslove na jeftinije i brže višenamjenske uređaje. Osim toga, korisnici mogu biti prisiljeni na ispis isključivo u crno-bijeloj boji.
  • Čuvanje okoliša - Obostrani ispis i brisanje ispisnih zadataka koji nisu pušteni čuvaju i papir i novac, a i pomaže očuvanju okoliša. UniFLOW vam može pomoći da implementirane ekološki osviještenu strategiju ispisa, ali i očuvanje vrijednih stabala.
  • Upravljanje flotom - Pregled kompletne flote uređaja u organizaciji, uključujući Oce printer velikog formata. Ovakav nadzor nudi još više mogućnosti izvještavanja.

 

S perspektive IT menadžera

  • Kontrola nad ispisom - Informacije koje IT odjel primi od uniFLOW platforme omogućuju IT menadžeru da definira politiku ispisa na mreži. Npr. IT menadžer može prisiliti svo ispisivanje email-ova da budu u crno-bijelome, može ograničiti velike poslove da budu ispisani samo na jeftinim i brzim višenamjenskim uređajima, ili prisiliti korisnike da obostrano ispisuju kada ispisni zadatak postane veći od određenog broja stranica.

  • Mrežna otpornost - uniFLOW sustav je dizajniran da minimizira smetnje u poslovanju kada nastanu mrežni problemi. Ispisni uređaji i scanneri mogu biti konfigurirani da rade s udaljenim serverom za ispis koji ne zahtijevaju vezu do glavnog servera da bi funkcionirali. Višenamjenski pisači mogu pamtiti podatke za prijavu korisnika što im omogućuje pristup nekim funkcijama poput kopiranja čak i kad je mreža u kvaru.
  • Ograničenje pristupa - uniFLOW može zaustaviti neovlaštenu upotrebu uređaja. U procesima gdje je pristup odobren, sva upotreba uređaja se snima i pohranjuje za kasnije izvještavanje. Korisnici također mogu dobiti različita prava pristupa za korištenje različitih funkcija uređaja, ovisno o njihovoj ulozi posla. Na primjer, određeni korisnici mogu ispisivati samo crno-bijelo, gdje drugi mogu u boji.
  • Sigurnost dokumenata - Sigurno ispisivanje može spriječiti ostavljanje potencijalno osjetljivih dokumenata na izlaznoj ladici pisača kako bi svatko vidio.
  • Jednostavna integracija - Pristup ispisnom uređaju kontrolira sigurnosna kartica, pametna kartica, magnetna kartica, otisak prsta, PIN, ili kombinacija korisničkog imena i lozinke. uniFLOW se može integrirati s postojećim Active Directory-em tvrtke ili može samostalno naučiti koja kartica pripada kojem korisniku i na taj način pojednostaviti integraciju IT odjelu.

  • Custom Workflows - Različiti odjeli i različiti korisnici zahtijevaju različite funkcionalnosti što se tiče skeniranja i ispisa. uniFLOW uključuje grafički uređivač poslovnog tijeka koji omogućuje administratoru da točno odluči što bi se trebalo dogoditi kada korisnici ispisuju ili skeniraju dokument. Navedeni poslovni tijekovi se mogu razlikovati za pojedini pisač, ovisno o potrebama odjela, a osobno tijekovi rada mogu pratiti korisnike dok se kreću s uređaja na uređaj.